Sexton frågor och en liten baby

Jag blev intervjuad av Kamratposten för ett litet tag sedan. Men tydligen bestämde sig dom för att inte publicera intervjun. Så  jag lägger ut lite utdrag här som ni kan läsa.


Vilka tre saker skulle du ta med dej till en öde ö?
En flaska cognac, en wettex-trasa och Jesus.


Cognac, säger du... vilken är din favoritdrink?

El Burro El Urino. Det är en vanlig El Burro fast den passerat genom en riktig åsna.


Vilken är din favoritfilm?

Jag gillar inte filmjölk, jag är en yoghurtkille.


(Reportern förklarar för Charlie)


Jaså, film? Troligtvis Will He Bonk Ya in the Chocolate Factory.


När förlorade du oskulden?

På en skolresa till Ven med en armlös trasdocka i en papperskorg. Fan vad full jag var.


Vilken skådespelare skulle spela dig i filmen om ditt liv?

Skurt. Han gjorde ett så jävla bra jobb i Skurt Är Smart i Solen. Jag blev grön av avund! Fattar ni, GRÖN... äh, ni fattar inte.


Vad är det första du gör på morgonen?

Runkar, vaknar, tvättar svansen, kollar mejlen. I den ordningen.


Vad äter du till frukost?

Jag gillar inte ost.


(Reportern förklarar för Charlie)


Jaha, jag har ätit samma frukost i snart tio år, foliebakade bananer med sirap. Öl till det.


Vad hade du för slutbetyg i skolan?

Jag gick inte i skolan. Jag har lärt mig allt jag kan på gatan. Kanske kan jag inte stava, räkna och sånt, men jag bryta mig in i en saab på 34 sekunder.


Vad är ditt huvudmål i livet?

Att hjälpa min nästkusin Wile E Coyote att få fast Roadrunner. Jag menar, hur jävla svårt kan det vara?


Har du gjort något olagligt nån gång?

Självklart. Bl.a skruvat loss bultarna på Hörtevallarens däck för ett par år sedan. Fungerade dock inte så bra som jag trodde.


Anser du att du är en intellektuell människa?

Absolut. Jag är mycket påläst och jag följer nyheterna varje dag.


Vad anser du om kriget i Irak?

Är det krig där?


Om du var tvungen att ligga med antingen Björn eller Benny, vem skulle du välja?

Benny.


Jag har hört ett rykte att du varit intagen på ett mentalsjukhus en gång i tiden?

Ja, det är sant. Jag hade provat amfetamin för första gången och jag hamnade i slagsmål med en värmlänning på en finlandsfärja. Jag slog och slog tills hans Christer Sjögren t-shirt var helt blodig, fast det mesta kom från mina egna tassar. Jag rymde efter en vecka. Men jag träffade en god vän där, Crazy Hasse. Vi umgås än idag.


Har du mycket fördomar?

Nej, inte mer än andra. Men det finns mycket jag inte tycker om. Det värsta jag vet är rasister och negrer.


Avslutningsvis, har du något att säga till våra läsare?

Skit ner er. Jag har aldrig gillat nån av er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback