Jag skulle ju bara.....

Jag fattar inte att folk inte uppskattar när man drar ut deras byxor när dom har glidit in i häcken!

De e ju för fan för deras eget väldefinnande!

Som den här jefla bobben.... Han gick förbi mig, jag huka mig lite för att visa att jag var underlägsen.
Så såg jag att han byxor "glidit in" så jag tänkte för att fjäska lite för han så skulle jag dra ut dom så han inte gjorde bort sig inför dom andra alfahanarna.
Sagt å gjort jag sträckte upp handen, och började leta efter bra grepps å jag kunde dra ordentligt. För dom satt som fan.
Hipp som happ vänder sig han om, skriker nått istil med: Din lille jävla äckliga bögråtte fan!

BOOOMMMM sa det så tog det 3sekunder så hand han buntat ihopa mig till ett snyggt litet paket!

2 saker!!!!

Jag försökte fan bara vara snäll!

Å jag e fan inget råtta!!!! Jag e en prärievarg!!!!!!!!

image70

Han e militär så för rikets säkerhet får han inte synas!

Kommentarer
Postat av: Jens

Så går det när man är snäll.
Jag tycker han ska ta och bli lite hårdare mot sånna MP-töntar.

Postat av: Jens

Gillar förresten skarpt "Giddy up, you cunt!", byt aldrig den!
Kan komma på mig att säga det i hissen (när jag är själv). Det är nåt med orden som får mig att bara MÅSTE säga det.
Tror jag har gått och fått nån sjukdom...

2008-01-24 @ 18:11:51
URL: http://www.itkoket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback