Min pöjk och jag

Kommer ni ihåg den där danska kamelen jag kelade med förra sommaren. Jag skrev om henne i detta inlägget. Igår fick jag äntligen träffa vår lilla son. Som tur var så hade inte han fått några av mina anlag. Den enda likheten var att jag druckit så mycket under morgonen att jag knappt kunde stå på benen, vilket min lilla gosse inte har lärt sej än.

Vi spenderade hela dagen tillsammans. Vi gick ut en runda till lekplatsen och sedan tittade vi på den stora fontänen i parken, där han drack en hel del. Tydligen gillar han sand och vatten. Jag hade dock inte hjärta att berätta att jag pissat i fontänen senast i torsdags, han såg ju så söt ut när han hängde över kanten och sörplade i sej det ljusgula vattnet. Husse tog några bilder på oss när vi kom hem, som ni kan se här nedan.

Vad heter han, undrar ni? Han är döpt till Sören, efter sin morfar, men jag kallar honom Moses.
Min lilla Moses, min kära lilla pöjk,  jag tycker om dej jättemycket.

image58

image59

Kommentarer
Postat av: pingo

Tja nu när du har en sån kan jag ju inte dela dig med vedklyven längre så... duär förlåten för att ha satt på syrran i röven!!!

2007-09-19 @ 12:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback