Blåst på Bigben! Fick utöva BDSM istället...

Fan vad besviken jag är....

Jag blev fan lovad att få åka till London idag, nu har jag suttit i ett jävla fönster och glott på en jävla motorväg i 2 månader i väntan på den här resan.

Jag säger då de. Måtte jävelen ta alla ogräslukande idioter!!!

Nä, jag e inte bitter.... Sluta tänk på den jävla Gustvsson när jag säger de, jag lärde den där jävla norrlänningen till moppeförare de uttrycket!!
Men va fan skulle jag i London att göra det kan man fråga sig, dom har ju fan inte regnkläder i storlek 8.

Ska väl vara glad att jag får sitta inomhus här och räkna hur många Opel som kör av vägen.

Ljuset i mitt liv sista tiden var när jag fick åka till bondgården! Titta på traktorerna och alla hästarna. Sen att man inte fick lägga sig när man ville, bara för en skock tondöva Christer Sjögren kopior försökte blåsa ut mina trumhinnor. De får man leva med... Tur att jag inte har några trumhinnor by the way!

Nu undrar ni vad det har att göra med BDSM!?! Inte ett jävla skit, men jag går igång på det! Så vill ni få min ludna svans i gungning så plocka fram lädert!

125099-6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback