Här haltar inga gravida kameler

En tjej som jag träffade i Danmark i somras ringde igår och berättade att hon var gravid. Oj fan tänkte jag, sista gången jag smäller på en kamel. Min andra tanke var, hur fan kommer den avkomman att se ut? Den kamelen kommer inte att bytas bort mot några fruar, det är en sak som är säker. Inte om den får mina öron.
Jävla fin flicka förresten, den där tjejen. När hon blottade pucklarna ryckte det i stoppningen rejält, och svansen reste sig på två sekunder.
Och sexet var fantastiskt. Troligen det bästa sen jag förlorade oskulden med en uppstoppad albinoräv på Malmö museum för 36 år sedan. Mikaela hette hon nog, jävligt foxy sak...
Skit samma. Ungen klarar sig nog. Är jag i krokarna kan jag titta in och presentera mig.

Nu ska jag bajsa. Vi ses uppe i aulan sen.

Här haltar inga kameler


Kommentarer
Postat av: Anonym

go charlie go!!!!!

2006-10-23 @ 14:36:13
Postat av: ullis

go charlie go!!!!

2006-10-23 @ 17:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback