Let's get this show on the road

Tillåt mig att presentera mig själv.
Charlie heter jag, en livsnjutande prärievarg med en udda böjelse för b-kändisar och polsk vodka.
Fyllde nyligen 53 i människoår, men ser inte ut att vara en dag över 5 år. Tre äpplen hög (fyra med öronen), och väger under ett kilo. Jag är uppväxt i en låda i en lumpaffär tillsammans med legobitar och kasserade armlösa actionfigurer.

Världsresenär kan man väl kalla mig, har snart besökt alla kontinenter. Har badat i Stilla Havet, varit på FN-tjänst i Liberia, hånglat med Lasse Berghagen och spytt på Roskilde.

Med den här bloggen ska jag förändra världen.

Välkommen!


Ps. Priset på Hortevallarens huvud gäller fortfarande, sedan han eldade på min svans för sådär fem år sen. Rättvisa ska en dag skipas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback