Man lär sig vissa saker även som mjukdjur...

Hojojoj... Vad man blir sliten efter att ha åkt barkbåt i 2000 sjömil.

Jag satt å slösurfa på internet när jag råkade glida inte på en tjeckisk kontaktsida för mjukdjur. Herre gud, i was in heaven! Jag trodde dom bara fanns i fantasin de webbsidorna!

Jag registrera mig där snabbt å lätt. Först talla jag på mig själv när jag tittade på de läckra amatörbilderna på allt från halvnakna uppstoppade tornfalkar från ryssland till trasdockor i Wien!

En karta rohypnol senare så kunde jag lugna mig å söka efter min kärlek!

Jag leta å leta, till slut var hon där på bild. En lite voodoodocka från Haiti! Jag fråga direkt om vi skulle ses. Jo visst sa hon( de e ju inte många som kan motså min lurviga svans).

Så efter att hon övertalat mig i sådär 7 sekunder så bestämde jag mig för att åka till henne.

Men då insåg jag mina svårigheter i livet... Att de e ju fan ingen som säljer en flygbiljett till en 54årig prärievarg!

Jaja.. då får jag väl ta mig dit på nått annat sätt... Efter att ha haft möte med alla mina personligheter så såg jag ingen annan utväg än att bygga mig en barkbåt. Och ett segel av ett par kalsonger jag stjält på stinsvägen... ojojoj rena spinakern!

Sixten slängde snabbt i hop min båt efter ritningarna jag gav han, jag blev en båt rikare och han en flaska finsk hembränt, som jag vann på en maskeradtävling i Åbo -84.

Sjösatte den i Hörtehamn.

Så nu 5 veckor å 320 burkar med persikohalvor senare så har jag lärt mig några få saker...
Lita aldrig på kärringar... Och att jag får rejäla flytningar av konserverade persikor.

image10


Kommentarer
Postat av: ranft

tycker nästan att det är lite synd om dig när du inte får till det men ge inte upp man det aldrig när en snygg puma eller igelkott dyker upp!!!!

2007-04-11 @ 23:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback