I'm rich, bitch!

Shit pommes stripes! Jag fick precis ett mejl från ett lotteri i London (det hade hamnat i skräpkorgen så det var ren tur att jag såg det). Jag har vunnit en miljon!! Herre Gud! Och jag som inte ens har tävlat i något.

Jag ska köpa massor av grejer nu... en snygg cykel, nya vänner, nya kläder (så var beredda på en hel del nya Dagens Outfit inom den närmsta tiden...). Och nu får jag äntligen råd med den där stora vaxdockan av Barry Gibb från Bee Gees som jag alltid haft ögonen på!

Undrar när jag får cashen? Jag skickade alla kontonummer, lösenord och uppgifter om mej själv som dom tydligen behövde för att föra över pengarna. Hoppas det inte blir nåt fel nu.

En miljooooooon, baby!!

Kommentarer
Postat av: Victorius

Va!? Du också?? Då är vi rika båda två!! Jäklar vad vi ska dricka dyra busdrinkar!

2007-12-04 @ 19:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback