Pinga

image56

Träffade Pingu på ÖB i söndags. Han var där för att köpa en vedklyv och ett nytt iglootält. Jag vet inte riktigt om han skämtade, men jag bara nickade och försökte se intresserad ut.
Vi stod och snackade ett tag, men jag gillade inte riktigt att stöta på honom så där utan förvarning. För vad Pingo inte vet är att jag en gång har legat med hans syster Pinga. Det var för ett par år sedan, och häckningsplatsen för kvällen var en busshållplats på norra Öland. Kan ha varit midsommarafton, men är inte säker.

Pingo babblade iaf på om vedklyvar och billigt shampoo. Jag bara stod där och log snällt, men ville egentligen bara slänga ur mej "förresten, går din syster fortfarande omkring som en jävla pingvin efter natten hon spenderade med mej i en busskur utanför Grankulla?"
Men jag kunde inte. Han hade ingen aning om min och Pingas hemlighet. Men jag gav honom adressen till min blogg innan vi skiljdes åt, och han gungade in i butiken.

Så nu vet du. Jag har spänt på din lillasyster. I röven.

Kommentarer
Postat av: amanda

hm, glamour stiletto run, något att skriva in i kalendern för dig nästa år? ;)

Postat av: Charlie

Men det är ju bara för kvinnfolk. Desstutom gillar jag inte knivar.

2007-09-12 @ 09:22:50
URL: http://charlienonstop.blogg.se
Postat av: Sandra

Frågade du inte om cp-rutan?

2007-09-17 @ 12:03:49
URL: http://lassewslav.blogg.se
Postat av: pingu

vafan, vad är det du skriver om syrran, psyket nästa anhalt för mig!!! det man inte vet har man inget ont av... får ta och låsa in henne igen då!!! ingen pingvin ska strula runt men en pälsklädd ylare!!!

2007-09-17 @ 21:38:39
Postat av: pingu

nu vet jag vad jag ska använda vedklyven till i alla fall.....

2007-09-17 @ 21:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback