Tävling!

Vill DU vinna ett Trelleborgs-spel (som Monopol fast allting handlar om den sunkiga staden Trelleborg)?
 
Svara bara rätt på dessa frågor:

Vilket av dessa länder har jag (ännu) inte besökt?
1. Norge
2. Liberia
3. Australien

Vad heter mina två bröder?
1. Alf och Enok
2. Lillstrumpa och Syster-Yster
3. Hasse och Svante

Jag har en svår brännskada på svansen min. Vem orsakade den?
1. Maholmaren
2. Hörtevallaren
3. Veberöds-mannen

Utslagsfråga:
Från vilken film kommer frasen "Giddy up, you cunt" ifrån?

Tävlingen avslutas vid midnatt på söndag. Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Jens

Jag vill ha mer betänketid. Jag tycker det är för svåra frågor. Jag tycker det är orättvisa frågor. Jag känner mig kränkt.

På A svarar jag B och på C vet jag inte :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback