Peta in en pinne i facebook

Jag loggade (som det heter) in på min hotmail nyligen, och jag hade 69 (!) nya mail... alla från facebook. Trevligt att bli ihågkommen, men lägg nu ner detta för fan. Jag vill inte bli pokad längre.
Jag är för fan i Thailand och dyker. Och super. Och ligger med pojkar. Smååå illegala Thai-pojkar. Mmmmm!

Snart ska jag till Kambodja igen. Tror jag iaf, det är inte jag som håller i tyglarna. Jag bor i en resväska. Så gissa om jag håller mej om skrevet när jag skrikandes glider genom röntgenbandet i tullen.

Men vi ses snart igen. Puss på er. Grrr.

image69

Kommentarer
Postat av: amanda

facebook är största spam maskinen!

Postat av: amanda

tack för den då, jag vill skiljas!!!

2008-01-08 @ 14:13:11
URL: http://aliqua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback