En sorglig nyhet

Jag har varit lite dålig på att skriva på sistone, eftersom jag har varit på men liten tripp som började i Asien och slutade i Mexico. Mer om det senare.

Jag har lite sorgliga nyheter mina vänner. Sätt er ner. Håll i hatten - Börje och Helen ska separera.

Jo, det är faktiskt sant. Mannen som en gång gav uttrycket 'hopp i helvete' en ny mening ska inte länge tillbringa sin vakna tid med kvinnan som uppfann pizzan med råttkött.

Detta uppmärksammas på många ställen i landet. Flaggor halas på halv stång, stödgalor planeras, tv4 visade igår upp märket i bordet där Börje en gång skallde kanten efter att ha skrapat fram 50000 kr på triss.

Och i lördags ringde kyrkklockorna i Skivarp ut sin sorg. Dom ringde i ungefär femton minuter / en kvart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback